Selamat datang

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Selamat datang ke blog Faizul's Biz. Disini saya akan berbicara tentang pengalaman saya dalam dunia biz, overview tentang biz melalui pemerhatian saya, tips-tips biz berdasarkan pengalaman saya juga dari sahabat-sahabat seperjuangan saya dan overview tentang ekonomi didalam Malaysia mahupun diluar negara memandangkan saya boleh dikatakan agak kerap menyertai trip-trip biz ke luar negara.

Diharap blog saya dapat memberi manfaat kepada sesiapa sahaja yang membacanya dan jika anda rasa blog ini bermanfaat, sharelah pada sahabat-sahabat anda yang lain. Teruskan mengikuti atau follow post dari saya. Ada banyak yang saya ingin kongsikan pada mereka yang berminat untuk mengetahui tentang dunia biz.

Jika ada sebarang pertanyaan atau kemusykilan tentang biz, sila tinggalkan komen pada mana-mana post saya yang berkaitan dengan apa yang ingin saya jelaskan. In Shaa Allah saya akan jawab pertanyaan sahabat jika saya tahu dan jika saya tak jelas, saya akan dapatkan jawapannya dari sahabat-sahabat saya yang lebih hebat.

Anda juga boleh memberikan pendapat dan pandangan yang positif dibahagian komen. Jika ada sebarang kekhilafan didalam post saya, sila tegur saya. Saya akan perbetulkan kerana setiap manusia pasti melakukan kesalahan dan kesilapan.

Sekali lagi, terima kasih dan selamat datang ke Faizul's Biz.

Baju perisai sebenar. Diambil ketika saya berada di Jepun.


Comments

Popular posts from this blog

Daftar Perniagaan

Skim Cepat Miskin